10 Nisan 2013 Çarşamba

PastaMama'nın İlk Siparişi...

PastaMama evde yaptığım pastaları başkaları ile paylaşma isteğinden ortaya çıktı diyebilirim. Mutfak genel anlamıyla benim için bir terapi mekanı desem yeridir. Konu bir de pasta yapma olunca bu terapi ikiye katlanıyor. Baktım ki bu iş beni mutlu ediyor, neden evden bunu bir iş haline getirmeyeyim dedim ve işe koyuldum.

İlk durağım Eminönü oldu tahmin edebileceğiniz gibi. Eminönü'nün en bilinen pasta malzemeleri dükkanı olan Nüansa girdim ve butik pastacılığa başlamak için gerekli olan tüm temel malzemeleri aldım. Çocuklar gibi şen oldum:)))Bundan sonra tek bir aşama kalmıştı; o da ilk siparişi beklemek. Bu sipariş de çok geçmeden geldi. Eşimin bir arkadaşı kız arkadaşına sürpriz için aşağıdaki pastayı sipariş etti.Ben de hiç kurs veya bir eğitim almadan sadece içimden gelenlerle bu pastayı hazırladım. Sizce nasıl olmuş????






0 yorum:

Yorum Gönder

Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Zeynep Ceylan, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena | Türkçeleştiren: Furkan Özden