14 Ekim 2013 Pazartesi

THE BALM AŞKI...

Makyaj blogum Ayna Ayna'yı  açalı çok uzun zaman olmadı makyaja başlayalı da öyle. Ve tabi BALM ile tanışalı da...Onun standını  ilk olarak GRATİS te gördüm. Makyaj cahili biri olarak tüm ürünlerin fiyatlarını görüp önce vazgeçtim. Bu kadar da pahalı olur mu canım dedim. Sonra makyaj ürünlerini ve yorumları inceledikçe gördüm ki bu ürünler bu parayı hak ediyor. Birden aydınlandım ve cebimde kalan son paramla gidip THE BALM OVERSHADOW serisinden beğendiğim bir aydınlatıcıyı aldım. (yakında yazısı burada olacak) Eve gelip hemen deneyince bir kez daha anladım ki ben bu markaya aşık olacağım.



Sonra ne yaptın diyeceksiniz.Tahmin edebileceğiniz gibi Gratis indirim zamanlarını takıntılı biçimde takip etmeye baladım. Veee bayram zamanı gelince bir de ne göreyim The Balm ürnlerinin tümü %50 indirimle satışta. İndirim zamanı olan 4 gün boyunca elde avuçta ne varsa Balm ürünlerine yağdırdım. Ve fotoğrafta gördüğünüz tüm ürünlerin sahibi oldum. Hepsini kullanmaya yeni başladım. Bu yüzden önümüzdeki günlerde iyice deneyip fikir sahibi olunca tüm ürünlerin yorum ve tanıtımları burada olacak. The Balm gerçekten bir aşk ve eğer onunla bir kez tanışırsanız bağımlısı oluyorsunuz. Sizce de öyle değil mi? 




Posted via Blogaway

1 yorum:

  1. Canım güle güle kullan aldıklarını The Balm'ı bende gerçekten çok seviyorum :) Gratisin bol bol yaptığı indirimlerle çok uygun fiyatlara geliyorlar. Bloğunu takibe aldım benimkine de beklerim :) bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Zeynep Ceylan, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena | Türkçeleştiren: Furkan Özden