18 Şubat 2014 Salı

Sonunda! Çekiliş Sonucu

Herkese merhaba,
Meşhur salgına yakalanmış biri olarak 5 gündür hastane ve ev arasında gidip geliyorum.  sabah ve akşam birer serumla geçiyor ama sizleri de bekletmek istemedim. Hasta halimle hepinize şans dileyip, Random'a güvenmediğimden eskiden kalma yöntemle isimleri kura poşetine attım ve çektim. Biliyorum pek çoğunuz bu yöntemi eleştirecek annemin olun random.org'dan çok daha güvenilir. zaten bu işte hile yapmak isteyen her halükarda yapar. Neyse lafı uzatmadan sonucu açıklayayım. Kazanan talihli Ceren Hisar.


Şimdiden tebrikler! Adres bilgilerini göndermen durumunda hediyeler bugün gönderilecek. Yarına kadar bir yanıt verilmezse çekiliş yenilenecektir. Gecikme için tekrar özür. Kısmet bir başka çekilişe artik. Talihli hediyeleri aldıktan sonra bir yorum yazarsa sevinirim-Herkese sevgiler...

1 yorum:

  1. Merhabalar
    Blogunuzu takıpteyım. Yeni bır blogum var takibe alarak bana destek verir heyecanıma ortak olursanız cok mutlu olurum.
    Şimdiden çok teşekkür ederim
    http://yasamvekadinadair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Zeynep Ceylan, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena | Türkçeleştiren: Furkan Özden