11 Mart 2011 Cuma

BEKLENEN SORU VE CEVABI


 17 HAFTA 1 GÜN/ 11.03.2011

BEKLENEN SORU VE CEVABI:)))

 BENİM YOLCULUĞUM
17. Hafta pek çok anne tarafından bir çok geişmenin yaşandığı bir tarih. Benim için de öyle oldu. Doktora gittiğimde ilk şaşırdığım senin küçük bedeninin büyüme hızıydı. Sanki 1 ay değil de bir sene geçmiş gibi büyüyorsun. Resminden de göreceğin üzere artık bir yüzün var. Gözlerin normale göre biraz büyük ama bu haftalarda böyle olurmuş. Doktor yüzünün resmini çekip elime verdiğinde ne yapacağımı şaşırdım. Bu duyguyu dünyanın en iyi yazarı bile tam anlamıyla anlatamaz. Bunun dışında testlerin yapıldı ve her şey normal.
Bu haftanın en büyük gelişmesi ilk üç ayın bitmesiyle bağlantılı olarak tüm şikayetlerimin yavaş yavaş geçmesi. ilk başta öyle bir hızla normale döndüm ki bir an hamile olduğumdan şüphelenmeye başladım. bunun dışında tek şikayetim( hiç bitmiyor dimi şikayetlerim?) kışın ortasında yaz gibi rağmen terlemem. Peki sen ne durumdasın?
SENİN YOLCULUĞUN
Bu hafta ağırlığın iki katına çıkmış:
11, 5 cm ve 150 gr ağırlığındasın.:) Esneyip gerinebiliyorsun ve süt dişlerinin yerleri belli olmuş. Şimdi sıkı dur: Bu haftanın en önemli gelişmesi parmak izlerin oluşuyor. Dünyada hiç kimsenin parmak izi bir diğerine benzemez. İşte seni dünyadaki tüm varlıklardan ayıran en kendine has özelliğin de oluşmuş durumda. 

Mucizevi bir şey değil mi? Senin kadar olmasa da öyle....

0 yorum:

Yorum Gönder

Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Zeynep Ceylan, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena | Türkçeleştiren: Furkan Özden