16 Haziran 2011 Perşembe

Sanırım Bana Benziyorsun...

   
    



 29 HAFTA 4 GÜN


SANIRIM BANA BENZİYORSUN:)))))  


Canımın içi yaklaşık iki aydır sana yazmadığımın farkına vardım. Aslında küçük bir günlük daha var seninle konuştuğum ama o kadar meşgul olmuşum ki hazırlıklarla seninle buradan da dertleşmeye pek vakit olmamış. 
son ultrason fotoğrafın aşağıda işte. Gün geçtikçe büyüyor ve bir o kadar da bana benziyorsun. Her zaman ilk çocuk babaya benzer diye bir söz vardır ama bence sen de annen gibi farklılıkları seven bir kız olacaksın ve her zaman alışılmışın dışında hareket etmeye meyillisin. 
hareket deyince kızım ne kadar hareketlisin sen yahu:)))) sabah akşam hiç durmuyorsun. şu anda 32. haftaya girmek üzereyim ve senin hareketlerin karnımın dışından bile görülebilecek kadar güçlü. Kızma sakın bir şikayetim yok bu durumdan. Hatta tuhaf bir iletişim gelişmeye başladı aramızda. Sadece senin ve benim anlayabileceğimiz bir ilişki bu. Senin güzel tekmelerine benim ufak ve kimseye göstermeden gülümsememle cevaplanan bir ilişki biçimi bu ve inan bana çok eğlenceli. Bu haftadan itibaren sana seslenmelerime cevap veriyorsun. yani aslında şu anda tam bir bebeksin ama biraz daha beklemen lazım, sakın acele etme kızım olur mu?
Gelelim bilimsel gerçeklere....
BENİM YOLCULUĞUM....
Bu yolcuğu yaklaşık 14 kilo ile taçlandırmış durumdayım  şu an:))) çoğu insana göre bu kilo alımı çok olabilir ama ben buna katılmıyorum. Alacağınız kilolar diğer hamilellerle aynı olmak zorunda değil. Vücut yapınız ve metabolizmanız diğer insanlarla aynı olmadığı gibi. Çok aşırı olmamak kaydı ile alacağınız tüm kilolar size özgü bunu unutmayın. Mesela ben kilo almaya elverişli biri olduğum için hamilelikte de hızlı kilo aldım. Tabi benimle birlikte zeynebim de öyle.
Her ne kadar kilo alımı problem olmasa da tansiyon düşüklüğü ve ani kramlar bu aralar en büyük problemim. Ama bunlar da beni hamileliğin dingin ruh halinden uzaklaştıracak kadar şiddetli değil...Gelelim sana...
SENİN YOLCULUĞUN
Aşağıdaki ultrason resminde de göreceğin üzere iki kiloya yaklaştın. boyun ve kilon gayet normal ve her kontrolde bitmek bilmeyen hareketlerin ile doktoru bezdirmeye devam ediyorsun:))) Aferin benim kızıma....
Şu anda doğsan tamamen oluşmuş bir bebeksin ama doğa sana 8 hafta daha beklemeni öneriyor umarım beklersin:)))
Ha bu arada çok güzel kıyafetlerin ve eşyaların var. Doğunca sen de göreceksin ki bu açıdan da çok şanslı bir bebeksin. Tabi bir de kız olunca seçenekler çoğalıyor....

Klasik olacak ama seni çok ama çok seviyorum canım kızım:)))

0 yorum:

Yorum Gönder

Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Zeynep Ceylan, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena | Türkçeleştiren: Furkan Özden